SuperPolska.pl - Gazeta internetowa,











PIERWSZE NA ŚWIECIE CENTRUM OPERACJI NIELSEN W WARSZAWIE
Nielsen - światowy lider w obszarze badań i analiz rynkowych, otwiera w Warszawie swoje pierwsze globalne Centrum Operacji, co oficjalnie ogłosił dziś Mitch Barns, Dyrektor Generalny Nielsena. Znajdzie w nim zatrudnienie 700 wysoko wykwalifikowanych specjalistów ds. badań i analityki.

Centrum Operacji Nielsen w Polsce będzie centralnym hubem, zajmującym się wprowadzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze analizy i optymalizacji danych – takich jak udziały w rynku, trendy w sprzedaży detalicznej, zachowania konsumentów czy efektywność promocji, jakich Nielsen dostarcza swoim na całym świecie. Warszawskie Centrum jest pierwszym tego typu ośrodkiem Nielsena, docelowo będzie współpracować z dwoma innymi tego typu centrami, które powstaną w innych krajach, ale zachowa wiodącą rolę w obszarze innowacji i optymalizacji procesów - dla wszystkich rynków, na których działa Nielsen.

- Polska jest kluczowym rynkiem w globalnej działalności Nielsena. Jesteśmy dumni z naszej przeszło 20-letniej obecności w Polsce i relacji jakie w tym czasie zbudowaliśmy z naszymi klientami, partnerami i szeroko rozumianą społecznością biznesową - powiedział Mitch Barns, Prezes Nielsena, obecny na otwarciu warszawskiego Centrum.

- Stabilność gospodarcza kraju, dostępność wysoko wykfalifikowanych specjalistów, dobrze przygotowana infrastruktura – to wszystko czynniki, które zadecydowały o podjęciu decyzji, aby zainwestować w Polsce i stworzyć nasze globalne Centrum Operacyjne w Warszawie. Jest ono kluczowe dla wizji rozwoju Nielsena i strategii naszej firmy, z niecierpliwością oczekuję aby zobaczyć jej efekty w najbliższych latach - dodał Mitch Barns.

- Nowo powstałe Centrum Operacyjne Nielsen to proinnowacyjny impuls, jakiego Polska potrzebuje. To również unikalny wkład w realizację modelu gospodarki, jaki zaprezentowaliśmy w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Nielsen jest przykładem firmy, która w swoich działaniach kładzie nacisk na czynnik ludzki, a zwłaszcza na kształtowanie kompetencji menedżerskich. Cieszy nas wieloletnia już obecność Nielsena w Polsce oraz doceniamy wpływ tej działalności na rozwój gospodarki – powiedział wiceminister rozwoju Tadeusz Kościński. W warszawskim Centrum pracę znajdzie docelowo 700 pracowników – specjalistów w takich obszarach jak przetwarzanie danych, projektowanie procesów biznesowych, analiza statystyczna, a także kadra menedżerska. Muszą oni posiadać wykształcenie na poziomie licencjata lub magistra, znać biegle język angielski i być ekspertami w obszarze nauk ścisłych, technologii, inżynierii i matematyki (STEM – science, technology, engineering, math). Kandydaci muszą też doskonale posługiwać się komputerem, mieć umiejętności analityczne, potrafić konstruować procesy biznesowe.

Warszawskie Centrum będzie odgrywało wiodącą rolę w prowadzonych przez Nielsena analizach i pomiarach, dlatego wiedza, umiejętności i doświadczenie zespołu są kluczowe. Sprawią, że rozwiązania wypracowane w warszawskim centrum będą nie tylko gwarantem najlepszej jakości informacji jakich dostarczamy naszym klientom aby ułatwić im podejmowanie decyzji biznesowych, ale też będą „eksportowane” – staną się standardem obowiązującym we wszystkich krajach, gdzie Nielsen prowadzi badania i analizy rynkowe -podkreślił Piotr Maksimczuk, Dyrektor Centrum Operacji Nielsen w Warszawie. NIELSEN W POLSCE

Firma Nielsen działa na polskim rynku od roku 1996 zatrudnia dziś ponad 700 osób. To firma będąca światowym liderem, oferująca badania oglądalności stacji telewizyjnych, usługi związane z badaniami sprzedaży oraz niezależne badania konsumenckie, które świadczy licznym organizacjom reprezentującym szerokie spektrum sektorów. Nielsen należy do cieszących się największym zaufaniem dostawców kompleksowych informacji dotyczących zachowań konsumenckich w sferach oglądalności i zakupów. Dane oferowane przez Nielsena tworzą najbardziej przewidywalny na świecie model pokazujący sposób postępowania konsumentów. W Polsce ACNielsen świadczy usługi w zakresie audytu detalicznego, badań zachowań konsumentów, usług merchandisingu.

Data dodania artykułu: 2016-10-30
Autor artykułu: mat. prasowe MR
























stat4u