SuperPolska.pl - Gazeta internetowa,











Nowoczesna komunikacja z mieszkańcami przede wszystkim
Miasto Poznań jest współorganizatorem konferencji "Petent 2.0. Contact center i podejście klientocentryczne w sektorze publicznym", która w czwartek, 3 kwietnia br., odbędzie się w Warszawie. Myśl przewodnia spotkania to słowa Vivianne Reding, komisarz ds. sprawiedliwości, praw podstawowych i obywatelstwa w Komisji Europejskiej: "To nie chodzi o technologię. Tu idzie o ludzi - o to, by obywatele znaleźli się w centrum uwagi".
Podczas konferencji reprezentanci miast, które chcą usprawniać obsługę klienta i podnosić jej jakość, dzielić się będą swoimi doświadczeniami w tej dziedzinie. Prezentowane będą m.in. sposoby i narzędzia do tworzenia nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości wdrażania w warunkach instytucji publicznych sprawdzonych rozwiązań contact i call center.

Tworzenie centrów kontaktu opartych na technologiach call/contact center ma uprościć i zbliżyć usługę administracyjną do klienta. Poznańskie biuro POZnan*Kontakt było pionierem tego typu rozwiązań, które dziś znajdują naśladowców wśród innych miast w Polsce.

Honorowy patronat nad konferencją sprawuje Prezydent Miasta Poznania.

Więcej informacji z Poznania na:www.poznan.pl

Data dodania artykułu: 2014-04-02
Autor artykułu: źródło- UM Poznań
























stat4u